Dagens Märta.

Jag: "Ta på dig dina fleecebyxor nu Märta, det är inte så varmt ute!"
Märta: "Men jag vill inte ha dem!"
Jag: "Joo, ta på dig fleecebyxorna nu!"
Märta: "Men jag ser så fånig ut i dem, liksom... ISHOCKEY-ÄCKLIG!"

Ishockey-äcklig? Det kan vara världens bästa ord. Jag ska börja använda det jämt. Ishockey-äcklig. Det hörs ju själv, vem fan vill vara ishockey-äcklig? Alla som har luktat i en hockeybag förstår vad jag menar. Det går att använda till allting. Mat som är ishockey-äcklig är till exempel pannkaka, räkor, pölsa. Om man är riktigt jävla bakis och känner sig hur skabbig som helst, då är man ishockey-äcklig. Märta, hon är fanimej inte dum hon.

The Feeling - Sewn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0