Dagens Märta.

Märta: "Jag hör inte hemma här..."
Jag: "Va?"
Märta: "På dagis. Jag hör inte hemma på dagis, jag trivs inte här!"
Linnea: "Trivs du hemma hos Pernilla?"
Märta: "Jaa! Där får man kakor!"

Undrar varför alla barn har den bilden av mig? Det är samma sak med Pippen. Så fort han ser mig säger han: "Fika?" Och så fort vi går utanför dörren börjar han dra i mig mot grinden och säger: "Köpa godis!" Fast det roliga med Pippen är dock att han inte ens är särskilt förtjust i godis. Han tycker om att lägga det i godispåsen, men sen äter han aldrig upp det. Oftast bjuder han bara bort allting. Kiwi däremot. Det är han galen i.

Nu har jag ätit lasagne och vitlöksbröd så nu är jag nöjd. Dessutom har jag lyssnat igenom alla Håkans skivor med öppet fönster. Det är sommar det. Störa grannarna med Håkan Hellström. Nu ska jag borsta tänderna och sen sova lite. Skälla på mig själv lite för att jag är så dum att jag tror att det räcker med att vara kära i varandra. Gud så naivt. Fortfarande en hopplös romantiker.

Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg

Kommentarer
Postat av: jcoke

det är okej om du skriver det, men bara för att du är så opretto.

2008-04-22 @ 22:05:29
URL: http://jcoke.blogg.se
Postat av: jcoke

alltså det där om solen skiner.

2008-04-22 @ 22:07:43
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0